24 listopada, 2024

Blog wykończeniowy

Jak wykończyć dom lub mieszkanie? Pomożemy!

Inteligentne rozwiązania, które pomogą Ci odnieść sukces w e-mail marketingu

E-mail marketing to nie tylko wysyłanie e-maili do klientów i potencjalnych klientów.

Musisz wiedzieć, jak to działa, czego oczekują od Ciebie Twoi klienci i jak sprawić, by Twój e-mail marketing działał dla Ciebie, Twoich klientów i Twojej firmy. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, aby opracować kampanię e-mail marketingową, która zapewni każdemu to, czego chce.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Zawsze powinieneś mieć pozwolenie przed wysłaniem e-maila do jakiejkolwiek osoby. Gdy wyślesz spam, Twoje e-maile nie będą skuteczne. Niektóre osoby mogą być tak zniechęcone, że mogą w końcu nie chcieć już z tobą pracować.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż. Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Twoje e-maile powinny być czytelne bez obrazów. Inteligentne rozwiązania, które pomogą Ci odnieść sukces w e-mail marketingu

Wielu dostawców poczty e-mail domyślnie wyłącza obrazy i jeśli użytkownik nie zmieni swoich ustawień, nie będą mogli zobaczyć żadnych dołączonych obrazów.

Z tego powodu po wszystkich obrazach, które umieszczasz w wysyłanych e-mailach, powinien znajdować się obszerny tekst.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Pozwól na konwersację za pośrednictwem kampanii e-mail marketingu. Zadawaj pytania swoim subskrybentom lub zadawaj pytania prowokujące do myślenia. Odpowiedzi sprawią, że czytelnicy poczują się częścią relacji, a nie celów marketingowych. Odpowiedzi, które otrzymasz, pomogą Ci dowiedzieć się, dokąd zmierzasz, i możesz odkryć przydatne informacje o swojej bazie.Podczas gdy dodatkowe grafiki i inne rzeczy, które można łatwo zablokować przez filtry, są niepotrzebne i szkodliwe dla Twojej kampanii, logo Twojej firmy musi być dołączone, aby rzeczy były spójne, znajome i profesjonalne, gdy masz kontakt z potencjalnymi klientami. Niezastosowanie się do tego ogromnie zaszkodzi Twojej kampanii e-mail marketingowej.Używaj zwykłego tekstu i hiperłączy w wiadomościach e-mail oraz zapisuj obrazy i animacje Flash na swoją stronę internetową. Wiele usług poczty e-mail odfiltrowuje teraz obrazy i animacje w imię bezpieczeństwa konsumentów, co oznacza, że ​​na Twoich listach mogą nie być nawet widoczne starannie przygotowane obrazy. Gwarantujemy, że zwykłe wiadomości tekstowe przejdą nienaruszone, a obrazy w Twojej witrynie przyciągną Twoich widzów.Jak wspomniano powyżej, e-mail marketing nie jest tak prosty, jak wysyłanie wiadomości e-mail do klientów i potencjalnych klientów. Twoja treść i strategia mają decydujące znaczenie w tym, czy Twój email marketing odniesie sukces, czy będzie tylko kolejnym elementem przeoczonego spamu. Skorzystaj z technik i informacji z powyższego artykułu, aby pomóc w uruchomieniu i e-mailowej kampanii, którą pokochasz Ty i Twoi klienci.