4 października, 2022

Blog wykończeniowy

Jak wykończyć dom lub mieszkanie? Pomożemy!

Inteligentne rozwiązania pomagające w strategiach e-mail marketingu

Kiedy zaczynasz promować swoje przedsiębiorstwo za pomocą poczty e-mail, ważne jest posiadanie niezbędnych umiejętności.

Musisz znaleźć sposób na uniknięcie filtru antyspamowego, ale także aby Twój e-mail był skuteczny. Poniżej znajdziesz kilka doskonałych wskazówek, które pomogą Ci to osiągnąć.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Końcówka Twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Gdy kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Wstaw link do formularza subskrypcji do biuletynów marketingowych. W ten sposób, jeśli Twoi klienci przekażą e-maile marketingowe swoim znajomym, ich znajomi również będą mogli łatwo zapisać się na Twoją listę. Korzystanie z tej strategii ułatwia budowanie dużej listy potencjalnych klientów, którzy zgodzili się otrzymywać Twoje e-maile marketingowe.Dotrzyj do wybranej grupy odbiorców. Po tym, jak zasubskrybujesz kilku czytelników, wymyśl sposoby na zachęcenie ich do zapisania się ich znajomych. Pamiętaj, aby mieć link do subskrypcji w wiadomości e-mail; miejmy nadzieję, że Twoi klienci przekażą go swoim znajomym, którzy mają podobne zainteresowania dotyczące oferowanych przez Ciebie produktów. Po tym twoja baza powinna zacząć się rozwijać sama.Traktuj każdego czytelnika jak związek. Inteligentne rozwiązania pomagające w strategiach e-mail marketingu

Zapytaj w pierwszym e-mailu o zgodę na wysłanie kolejnych.

W drugim e-mailu powiedz im, jakich rabatów, produktów i usług mogą oczekiwać w przyszłych wiadomościach e-mail. W trzecim e-mailu i później zapoznaj się z treścią, którą obiecałeś im dostarczyć.Zwiększ wartość treści wiadomości e-mail, dołączając pomocne informacje. Daj swoim subskrybentom specjalne artykuły, rzeczy, których mogą nie znaleźć na Twojej stronie. Uwzględnij uprzywilejowany dostęp do ofert specjalnych lub sprzedaży usług i produktów. Unikaj wysyłania e-maili tylko wtedy, gdy chcesz wyprzedaży, i pamiętaj, aby wysyłać e-maile w święta.Opublikuj wersję swojego newslettera z grafiką i animacją na swojej stronie internetowej. Następnie wyślij swojej liście e-mailowej wersję biuletynu w postaci zwykłego tekstu z łączem do wersji internetowej. Dzięki temu Twoje e-maile będą wystarczająco proste, aby zapobiec ich przekierowaniu do folderu ze spamem, a także zachęcić klientów do odwiedzenia Twojej witryny.Nawet jeśli możesz mieć pokusę, nie naprawiaj adresów e-mail, które wyglądają na błędnie napisane lub błędnie wpisane. Biorąc pod uwagę poufny charakter wiadomości e-mail, ważne jest, abyś nie majstrował przy tym, co wpisała osoba.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Wykorzystaj aktywne i pasywne informacje zwrotne, aby zbudować swoją markę i zdywersyfikować swoje taktyki e-mail marketingowe. Aktywną informację zwrotną można uzyskać, prosząc czytelników o sugestie. Z drugiej strony czytelnicy na ogół nie są nawet świadomi biernego sprzężenia zwrotnego. Możesz użyć dowolnych dostępnych narzędzi i oprogramowania, aby określić, które linki są najczęściej klikane.Jeśli chodzi o wysyłanie skutecznych e-maili marketingowych, musisz być swoim największym krytykiem. Powinieneś przeczytać każdy e-mail, który dodasz do rotacji. Jeśli masz trudności z dokończeniem e-maila, jak możesz oczekiwać, że potencjalni klienci zainspirują się nim? Ponadto, utrzymuj zaangażowanie długoletnich czytelników, często dodając i aktualizując swoje e-maile.Informacje, które właśnie poznałeś, mogą pomóc uchronić Cię przed filtrem spamu i w rzeczywistości pomóc w osiągnięciu sukcesu przez Twój biznes, ale musisz je zastosować. Wykorzystaj je w dowolnej kampanii, którą już prowadzisz, lub wymyśl coś nowego, a wkrótce zobaczysz pozytywne wyniki w szybkim tempie.